1. موتور دیزل SC9DF چهار دریچه تنظیم ساختاری ، که باعث بهبود کارایی و مصرف سوخت بهتر است اقتصاد.
      کنترل الکترونیکی فشار بالا مشترک ، راه آهن ، سیستم سوخت ، که فشار تزریق به 160Bar ، بهتر و بیشتر atomizing اثر احتراق کافی است ...
    1. موتور دیزل SC5D نوع : تزریق مستقیم، خط مستقیم، آب خنک کننده با بوش سیلندر، چهار نفر از خط ، چهار زمانه، خنک کننده با آب
      قطر سیلندر × سکته مغزی : 114×130 ...
    1. موتور دیزل SC8D جابه جایی : 8.3L
      نسبت تراکم : 18:01
      سرو صدا : ≤98 db(A) ...
    1. موتور دیزل SC9D جابه جایی : 8.8L
      وزن : 770kg
      سرو صدا : ≤98 db(A) ...

D موتور دیزل

دیزل دیزل D موتور دیزل افکار به طور مشترک توسط SDEC و AVL طراحی شده است. این در مورد محصولات نفتی چینی و کاربران عادات برنامه توسعه یافته است. این موتور تازه طراحی و پیشرفته ترین در میان موتورهای در حال حاضر بالغ داخلی و همچنین به عنوان یکی از قدرت های اصلی مطابق با مهندسی ماشین آلات داخلی است.با فروش بالغ بر بیش از 600.000 قطعه. مدل اصلی این موتور یورو II D سری D4114، D6114 و D9 دارد.

کنترل الکترونیکی دیزل دیزل موتور سری دیزل D دیزل کنترل الکترونیکی فشار بالا مشترک ، راه آهن ، موتور بر اساس محصولات D مجموعه اصلی که در آن ساخته شده است. SDEC الکترونیکی طرح در همکاری با شرکت های معروف از جمله Denso از سال 2002 تحت کنترل است. در سال 2005 SC8DK SDEC را کنترل الکترونیکی موتور را تصویب کرد که به تایید کارشناسان سازمان شانگهای کمیسیون شهرداری اقتصادی و به عنوان "نسل جدیدی از موتورهای انرژی کارآمد و سازگار با محیط زیست با اختصاصی حقوق مالکیت معنوی دارای امتیاز ، از رسیدن به سطح بین المللی از این قرن در میان محصولات مشابه و در سطح داخلی منجر. محصولات مانند SC5DK و SC9DK نیز با موفقیت توسعه داده شد. در سال 2006 ، SDEC پیوست آمریکا موسسه تحقیقات جنوب غربی (SWRI) برای توسعه SC9DF کنترل الکترونیکی یورو III / IV موتور ، ارتقاء قدرت از محصولات کنترل الکترونیکی به 375 اسب بخار. مدل اصلی از یورو III / IV D سری الکترونیکی کنترل موتور SC5DK ، SC8DK ، SC9DK و SC9DF دارند.

ویژگی های یورو IID سری موتور

قابلیت اطمینان بالا
ساختار کلی با ادغام چند منظوره از قطعات طراحی شده است. ساختار ساده و با بخش های 25 ٪ کمتر از موتورهای دیزلی به طور کلی ، کاهش خطا و افزایش مشکلات قابلیت اطمینان محصول می باشد.

راندمان استفاده از خوب
در شرایط استفاده از معادل آن، مجهز بهره وری سوخت، انحصاری با هسته سوخت کارآمد فن آوری شده است.

کاربرد گسترده
محصولات سری 114 برای لودر، بولدوزر، بیل، کامیون، غلطک جاده  زمین ، تراکتور و ماشین آلات تراش، و غیره مورد استفاده قرار می شود.

نگهداری آسان و مراقبت
با فروش بالغ بر 600.000 و شبکه های سراسر کشور نگهداری و ذخیره سازی قطعات یدکی، سری D محصولات بسیار آسان برای نگهداری و مراقبت است.

ویژگی های III / IV D سری موتور یورو
توابع کامل

SDEC در یورو موتور III با یک سیستم مجهز به ECU ، ارتقاء خودرو کلی می شود.

کنترل الکترونیکی سیستم ترمز اگزوز : روشن و خاموش کردن سیستم ترمز اگزوز با توجه به شرایط کار موتور و قصد راننده است.
مجموع خودرو کروز تابع : تابع کروز در بزرگراه تسکین خستگی راننده و راحتی رانندگی اضافه میشود.
حفاظت از حداکثر سرعت : بالاترین حد سرعت وسیله نقلیه ، محافظت از موتور و خودرو کامل ، کامل خودرو را بهبود می بخشد و عمر.
تنظیم معطل ماندن : موتور های دیزلی تغییرات سرعت معطل ماندن و یا شتاب موتور را برای گرم کردن با توجه به شرایط موتور و تغییر سرعت موتور به شرایط از لوازم جانبی مانند وسیله نقلیه کامل تهویه مطبوع است.
کنترل الکترونیکی موتور سیستم قادر به تشخیص خود ، و می تواند یک هشدار از طریق گسل لامپ صفحه نمایش نشان می دهد و موضوع بخش گسل. در صورت عدم عمده ، موتور قادر به انجام اقدامات حفاظتی.

قابلیت اطمینان بالا
این ویژگی های بالغ تکنولوژی موتور بدن است. موتور با کنترل الکترونیکی است که بر اساس یورو II ، توسعه با اساسا بخش همان (بدن ، سیلندر پوشش ، محور میل لنگ ، پیستون و اهرم  و غیره). در تجهیزات مانند کامیون ها ، خودروهای سواری ، ماشین آلات ، مهندسی ، مجموعه های موتور و غیره شده است به شدت در محیط های بسیار سخت ، مورد آزمایش قرار گرفتهاست. به عنوان مثال ، فلات ، داغ ، سرد و گرد و خاکی در محیط استفاده می شود. آن استفاده بیشتر بالغ با کنترل الکترونیکی با فشار بالا به اشتراک گذاشته ، سیستم راه آهن در جهان و قسمت های کلیدی خود را از مارک های معروف جهان است. شرایط استفاده مناسب ، دوره تعمیرات اساسی آن است که تا 800.000 کیلومتر است.

صرفه جویی در سوخت
موتور سیستم احتراق با کنترل الکترونیکی به طور کامل بهینه سازی شده است. هر قطره از نفت استفاده است. مشخصات حداقل مصرف سوخت است 193g/KW.h و دارای نقطه مصرف سوخت کمتر از 215g/KW.h. مصرف سوخت خودرو کامل شده است بیشتر کاهش می یابد.

نویز کم
با بهینه سازی مقدار تزریق، تزریق به تأخیر انداختن زمان بندی و تنظیم فشار تزریق، سر و صدا احتراق موتور شده است 2 ~ 3 دسیبل کاهش می یابد، سر و صدای موتور به طور کلی کمتر از 98 دسیبل ، سر و صدا و کلی ماشین مسافر است که شتاب گرفتن قطره تا 82 دسیبل.کنترل الکترونیکی موتور دیزل استفاده می کند قبل از تزریق فن آوری و تزریق نفت کالیبراسیون سازگار است ، که قابل توجهی بهبود شرایط احتراق موتور دیزل و ثبات از احتراق در سیلندر و سر و صدای موتور را کاهش می دهد.

Shanghai Diesel Engine