H موتور دیزل

SDEC موتور سری H صرفه جویی در انرژی و محیط زیست طراحی از اروپا و امریکا است. ترکیب تکنولوژی پیشرفته است.آن را به طور کامل مطابق IV ملی است و آینده ملی V انتشار استاندارد. این موتور به طور کامل ادغام در سراسر دنیا به کار می رود.

فناوری به تصویب رسید : چهار شیر در هر سیلندر و تزریق سوخت به صورت عمودی سمت راست در وسط قرار گرفته است.
عملکرد : ورودی جریان هوا افزایش یافته و بهتر توجیه توزیع سوخت.
مزایا : قدرت موتور بهبود یافته (اسب بخار و گشتاور) موتور و کاهش مصرف سوخت می کند.

فناوری به تصویب رسید : نسل آخرین نیپون Denso از HP3 فشار بالا سوخت راه آهن مشترک است.
عملکرد : حداکثر فشار تزریق سوخت می رسد به 1800bar.
مزایا : موتور نشر ، سر و صدا و مصرف سوخت پایین تر هستند.

فناوریهای کاربردی : در طراحی مدولار ادغام یکپارچه سازی موتور روغن محفظه کولر، آب ، پمپ پوسته پیچک، موتور روغن محفظه پمپ، و غیره بر روی بدن موتور.
عملکرد : کاهش تعداد از قطعات موتور و سطح آب بندی، استفاده، قابلیت اطمینان بهبود یافته است.

فناوریهای کاربردی : انتگرال سیلندر پوشش ،
عملکرد : خوب سفتی در موتور تمام.
مزایا :کمتر لرزش و سر و صدا.

فناوریهای کاربردی : ثبت طراحی از بدن تقویت موتور با دنده، سختی بالا و مقاومت بالا.
عملکرد : خوب سفتی در موتور تمام.
مزایا : کمتر لرزش و سر و صدا.

فناوریهای کاربردی : شکستن شاتون.
عملکرد : یک به یک مطابقت را پوشش می دهد از بالا و پایین برای اتصال میله، جلوگیری از اشتباه و با هم ترازی خوب است .
مزیت : تعمیر و نگهداری آسان.

فناوریهای کاربردی : خشک نوع سیلندر بوش.
عملکرد : مواد آستین سیلندر بهتر از مواد بدن موتور.
مزایا : بهبود پوشیدن ظرفیت مقاومت تعمیر و نگهداری ساده تر بدون آستین سیلندر.

فناوریهای کاربردی : پیستون با تمام آلومینیوم برای عبور نفت موجی خنک کننده داخلی.
عملکرد : اثر خنک کننده از پیستون بهبود یافته.
مزایا : قابلیت اطمینان عملیات از پیستون بهبود یافته.

فناوریهای کاربردی : نیپون جهان منجر ECU تراشه سرامیک.
عملکرد : کوچک مقدار اتلاف گرما نیاز به خارجی از خط لوله های خنک کننده اتصال می شود.
مزایا : قابلیت اطمینان بالا از موتور به کار برد است.

فناوریهای کاربردی : در ژاپن دو لایه مواد مورد استفاده در لوله نفت با فشار بالا است.
عملکرد : فشار و ضد مقاوم در برابر خوردگی ظرفیت بالاتر است.
مزایا : قابلیت اطمینان بالا از خط لوله سوخت.

فناوریهای کاربردی : طراحی از استاندارد لوازم جانبی محیطی.
عملکرد : تعویض با لوازم جانبی اصلی.
مزیت : تعمیر و نگهداری آسان.

صفحه اصلی
    1. SC8DT موتور گاز طبیعیEuro II CNG موتور و سوم برای کامیون دارای عملکرد خوب و صرفه جویی در سوخت است. سیستم کنترل ...
    1. SC5DT موتور گاز طبیعی موتور Euro III Euro II CNG برای کامیون دارای عملکرد خوب و صرفه جویی در سوخت است. سیستم کنترل ...